Καλωσόρισες

Καλή αρχή. Δεν έχω ακόμα κάτι να γράψω, οπότε απλά σε καλωσορίζω. Στόχος αυτού του blog δεν είναι να μετατραπεί σε μία ηλεκτρονική εφημερίδα, αλλά να γράψω ιστορίες που μου άρεσαν αλλά δεν είχα που να τις χρησιμοποιήσω ή θέματα για τα οποία έγραψα και θα ήθελα να τα διαβάσουν όσοι δεν είχαν την ευκαιρία να το κάνουν ως τώρα.

Ελπίζω με τον καιρό να ανταλλάξουμε απόψεις, να ακούσω τις ενστάσεις και τις παρατηρήσεις σας, αλλά το blog αυτό φτιάχτηκε περισσότερο για να έχω την ηθική ικανοποίηση ότι κάποια θέματα δεν πάνε χαμένα.

Προς γνώσιν...

Μετά από κάποια χρόνια στο χώρο του Τύπου, αλλά και στο Internet, αποφάσισα να ξεκινήσω το blogging. Δεν ξέρω για πόσο καιρό θα γράφω, ξέρω ότι θα είμαι συνεπής κυρίως προς τον εαυτό μου. Ελπίζω, ωστόσο, να προσφέρω στον επισκέπτη ένα χαλαρωτικό ανάγνωσμα, μακριά από την ανούσια καθημερινότητα του ελληνικού ποδοσφαίρου.